Jutro początek dwudniowego szkolenia nt. „Jak pisać, by być czytanym w internecie" dla wydawców i dziennikarzy prasy lokalnej.
To 25. szkolenie, które organizujemy wraz z Izbą Wydawców Prasy w ramach stworzonej wspólnie Akademii Prasy Lokalnej 2006-07. Jest ona współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
Szkolenie to prowadzimy razem z Marcinem Szkuatem, Redaktorem naczelnym „Bravo Sport".
Szkolenie na ten sam temat odbyło się już raz, w ramach Akademii Prasy Lokalnej, w dniach 27-28 października 2006 r. Jeden z wydawców lokalnych uczestniczących w tym kursie zwiększył czterokrotnie ruch na swoich stronach internetowych po zastosowaniu moich wskazówek.
Opłata za jedno szkolenie wynosi tylko 20% standardowej ceny. Organizatorzy zwracają uczestnikom szkoleń zryczałtowane koszty przejazdu pociągiem pośpiesznym II klasą. Zapewniają również nocleg i wyżywienie.
Ilość miejsc jest ograniczona. Zostało jeszcze kilka miejsc na następujące szkolenia:
Sylwia Domagała
Tel. (22) 313 22 02
Kom. 0 505 169 901
E-mail: apl@izbaprasy.pl
PS. Nie podawałem wcześniej wielu informacji o Akademii Prasy Lokalnej, gdyż nie było wolnych miejsc na większość naszych szkoleń, a na szkolenie „Jak pisać, by być czytanym" zmuszeni byliśmy stworzyć listę oczekujących.
> Wiedzieć więcej:
Zdjęcia z Akademii Prasy Lokalnej
Akademia Prasy Lokalnej: jak pisać, by być czytanym
Akademia Prasy Lokalnej: Jak pisać wywiad i sylwetkę
Rusza pierwsza w Polsce Akademia Prasy Lokalnej
Akademia Prasy Lokalnej: Harmonogram szkoleń
Wiesław Podkański otworzy jutro Akademię Prasy Lokalnej
> Tag: media, prasa, tygodniki, informacja, internet, nowe technologie, podcast, RSS, szkolenia, vlog, wideo, blog, Mediapolis, Akademia Prasy Lokalnej
To 25. szkolenie, które organizujemy wraz z Izbą Wydawców Prasy w ramach stworzonej wspólnie Akademii Prasy Lokalnej 2006-07. Jest ona współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
Szkolenie to prowadzimy razem z Marcinem Szkuatem, Redaktorem naczelnym „Bravo Sport".
Szkolenie na ten sam temat odbyło się już raz, w ramach Akademii Prasy Lokalnej, w dniach 27-28 października 2006 r. Jeden z wydawców lokalnych uczestniczących w tym kursie zwiększył czterokrotnie ruch na swoich stronach internetowych po zastosowaniu moich wskazówek.
Opłata za jedno szkolenie wynosi tylko 20% standardowej ceny. Organizatorzy zwracają uczestnikom szkoleń zryczałtowane koszty przejazdu pociągiem pośpiesznym II klasą. Zapewniają również nocleg i wyżywienie.
Ilość miejsc jest ograniczona. Zostało jeszcze kilka miejsc na następujące szkolenia:
- Jak pisać wywiad i sylwetkę 8-9 grudnia 2006
- Prawo prasowe i autorskie/Etyka dziennikarska: 15 grudnia 2006, 19 stycznia 2007
- Organizacja i zarządzanie w wydawnictwie prasowym: 12-13 stycznia 2007
- Informacja i interaktywność w prasie loklanej: 17-18 stycznia 2007, 19-20 stycznia 2007
- Jak stworzyć skuteczną szatę graficzną 12-13 stycznia 2007
Sylwia Domagała
Tel. (22) 313 22 02
Kom. 0 505 169 901
E-mail: apl@izbaprasy.pl
PS. Nie podawałem wcześniej wielu informacji o Akademii Prasy Lokalnej, gdyż nie było wolnych miejsc na większość naszych szkoleń, a na szkolenie „Jak pisać, by być czytanym" zmuszeni byliśmy stworzyć listę oczekujących.
> Wiedzieć więcej:
Zdjęcia z Akademii Prasy Lokalnej
Akademia Prasy Lokalnej: jak pisać, by być czytanym
Akademia Prasy Lokalnej: Jak pisać wywiad i sylwetkę
Rusza pierwsza w Polsce Akademia Prasy Lokalnej
Akademia Prasy Lokalnej: Harmonogram szkoleń
Wiesław Podkański otworzy jutro Akademię Prasy Lokalnej
> Tag: media, prasa, tygodniki, informacja, internet, nowe technologie, podcast, RSS, szkolenia, vlog, wideo, blog, Mediapolis, Akademia Prasy Lokalnej
Komentarze
http://oql.pl/?p=156
PS. nie potrafiłem zrobić linka
Pozdrawiam Paweł OQL Okulowski
http://oql.pl/?p=157
Pozdrawiam Paweł OQL Okulowski