11.8.16

Dzielimy się treściami, by pokazać innym kim jesteśmy i co nas interesuje


Aż 68% ludzi dzieli się treściami, by pokazać innym kim są i co ich interesuje - wynika z sondażu New York Times. Coraz bardziej i bardziej, to czym się dzielimy z innymi w internecie definiuje naszą nasza tożsamość - pisze Newscred. To dla marketerów duże wyzwanie. Jak wykorzystać treści i Content Marketing, by polepszyć ROI?

68% of people share content to give others a better sense of who they are and what they care about, according to a New York Times study. More and more, our identity is defined by what we share, according to Newscred.
How to Use Content and Content Marketing to Drive Marketing ROI?

12 komentarzy:

CodeSpark pisze...

Chłodny! dzięki za sharing..Big pomoc!

Frostweb pisze...

Super blog!

vijal winata pisze...

whatsapp 2018 apk download

Maria Pisanie pisze...

Czy wychodzi na to, że budujemy w ten sposób swoją tożsamość. Ciekawe.

szkolenia pisze...

super się czyta :)

szkolenie biznesowe pisze...

ekstra blog, zapraszam do siebie blog szkolenia

aasadlabiznesu.pl pisze...

To jest po prostu ekstra blog.Będę na niego na pewno bardzo często zaglądał.

BezBiku.info pisze...

Interesujące treści bardzo pomocne w biznesie mojej firmy.

mid pisze...

Công ty dịch thuật miền trung - MIDtrans có Giấy phép kinh doanh số 3101023866 cấp ngày 9/12/2016 là đơn vị chuyên cung cấp dịch vụ dịch thuật, phiên dịch dành các cá nhân, hệ thống thương hiệu Dịch thuật sài gòn 247 Dịch thuật chuyên nghiệp MIDtrans Vietnamese translation dịch thuật, phiên dịch sài gòn Dịch thuật Đà Nẵng Pro . Dịch thuật MIDtrans tự hào với đội ngũ lãnh đạo với niềm đam mê, khát khao vươn tầm cao trong lĩnh vực dịch thuật, đội ngũ nhân sự cống hiến và luôn sẵn sàng cháy hết mình. Chúng tôi phục vụ từ sự tậm tâm và cố gắng từ trái tim những người dịch giả. Hotline: 0947688883. Rất hân hạnh được phục vụ quý khách

Monia pisze...

Wniosek dość oczywisty i bez badań.

Ana pisze...

Sama kiedyś prowadziłam bloga w młodości.

Miachał pisze...

Interesujące