11.8.16

Dzielimy się treściami, by pokazać innym kim jesteśmy i co nas interesuje


Aż 68% ludzi dzieli się treściami, by pokazać innym kim są i co ich interesuje - wynika z sondażu New York Times. Coraz bardziej i bardziej, to czym się dzielimy z innymi w internecie definiuje naszą nasza tożsamość - pisze Newscred. To dla marketerów duże wyzwanie. Jak wykorzystać treści i Content Marketing, by polepszyć ROI?

68% of people share content to give others a better sense of who they are and what they care about, according to a New York Times study. More and more, our identity is defined by what we share, according to Newscred.
How to Use Content and Content Marketing to Drive Marketing ROI?

8 komentarzy:

CodeSpark pisze...

Chłodny! dzięki za sharing..Big pomoc!

Frostweb pisze...

Super blog!

vijal winata pisze...

whatsapp 2018 apk download

Maria Pisanie pisze...

Czy wychodzi na to, że budujemy w ten sposób swoją tożsamość. Ciekawe.

szkolenia pisze...

super się czyta :)

szkolenie biznesowe pisze...

ekstra blog, zapraszam do siebie blog szkolenia

aasadlabiznesu.pl pisze...

To jest po prostu ekstra blog.Będę na niego na pewno bardzo często zaglądał.

BezBiku.info pisze...

Interesujące treści bardzo pomocne w biznesie mojej firmy.