Aż 68% ludzi dzieli się treściami, by pokazać innym kim są i co ich interesuje - wynika z sondażu amerykańskiego dziennika „New York Times".
Coraz bardziej i bardziej, to czym się dzielimy z innymi w internecie definiuje naszą nasza tożsamość - pisze Newscred.
Mając tak wiele informacji w zasięgu ręki, konsumenci zdobyli władzę większą niż kiedykolwiek wcześniej.
Mając tak wiele informacji w zasięgu ręki, konsumenci zdobyli władzę większą niż kiedykolwiek wcześniej.
Obecnie, aż 70% decyzji podejmowanych jest przed kupnem produktu.
W przypadku informacji, wybieramy tylko to, co ma dla nas znaczenie. Lubimy, dzielimy się i śledzimy blogi, kanały Twitter i gazety, które trafiają w nasze kręgi zainteresowania.
Ta pragmatyczna wybiórczość daje marketerom niezły orzech do zgryzienia. Bo w dzisiejszym mobilnym i globalnym świecie dotarcie do odbiorców i zaangażowanie ich jest trudniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.
„Relevance is everything. Content without context is at best overlooked, and at worst, annoying. It’s not just about reaching more people, it’s about connecting with the right people" - twierdzi Newscred.
Komentarze