
Nowy tygodnik jest adresowany do mieszkańców stutysięcznego Jastrzębia Zdroju, k. Rybnika. Przygotowuje go rybnicki oddział DZ. Nakład: 4.400 egz.
Konsekwencja z jaką wydawca realizuje od 5 lat swoją strategię lokalną jest godna podziwu.
„Stawiamy na bliskość z czytelnikiem. Informacja lokalna jest kluczowym elementem naszej strategii wydawniczej. Kronika wydarzeń plus poradnik – to nasz recepta na pozyskanie czytelnika na poziomie lokalnym”, mówi nam Bogdan Ścibut, prezes Prasy Śląskiej, wydawcy DZ.
Docelowo DZ zamierza wydać 32 tygodniki powiatowe. Następny pojawi się w Mysłowicach w grudniu br., 4 inne w 2006 r.
Internet wydaje się jednak piętą Achillesa wydawcy. Na stronach „Naszego Miasta” (wspólne przedsięwzięcie gazet należących do grupy PolskaPresse), Jastrzębie Zdrój nie figuruje nawet w spisie miast na Śląsku. Na stronach DZ jedyną interesującą stroną jest... ta o pionie administracyjnym. A to tylko dzięki Tigranowi, utalentowanemu rysownikowi, który wykonał karykatury członków zarządu.
Źródła: własne
Tag: Media Prasa
Komentarze