Pomysł: Jak „FHM" łączy auto-promocję z interaktywnością

Magazyn dla mężczyzn „FHM" wprowadził we współpracy z „Media Week" nową rubrykę-konkurs na swoich stronach internetowych: „100 Media Doors". To rodzaj wyszukiwarki porównawczej z adresami dla ludzi z mediów.

„100 Media Doors" to nowy przykład na ciekawą promocję magazynu, lączącą interaktywność z czytelnikiem i informację praktyczną. Wyszukiwarka obejmuje 13 kategorii, od miejsc, gdzie warto pójść z klientem, gdzie opić podpisany kontrakt, zorganizować „tajne spotkanie", brainstorming lub konferencję, kupić firmowe gadżety, znaleźć nową pracę czy po prostu się zrelaksować po pracy.

Każdy może wpisać swoją propozycję lub oddać głos na istniejące miesjce. Dla głosujących przewidziane są nagrody: iPod video, najnowsza konsola Sony, bilety wstępu na imprezy „FHM"...

Źródło: journalism.co.uk

Tag:

Komentarze