USA: The Wall Street Journal Online kusi Internautów i reklamodawców

Wall Street Journal Online, największy płatny newsowy serwis internetowy na świecie, organizuje drzwi otwarte od 7 do 12 listopada br. Cel operacji Open House: zdobyć nowych prenumeratorów i reklamodawców. W tym czasie, każdy będzie mógł zwiedzić cały serwis bezpłatnie.

- Z badań WSJ wynika, że ponad 90% zwiedzających nasze strony w czasie dni otwartych lub korzystających z wersji testowej, wykupuje później prenumeratę - twierdzi Todd Larsen, prezes Consumer Electronic Publishing, Dow Jones & Company.

Najlepsi reklamodawcy WSJ, jak Sprint, Charles Schwab czy Chase Bank USA, zostali zaproszeni do sponsorowania niektórych dni Open House. WSJ włączył ich też do swojej kampanii promocyjnej m. in. w wersji papierowej dziennika The Wall Street Journal i w papierowym wydaniu Barron, tygodnika dla inwestorów. Od początku dni otwartych startuje też konkurs, którego główną nagrodą będzie 25 godzin lotu prywatnym samolotem odrzutowym.

Źródła: Wall Street Journal Online

Komentarze