Nowy przykład dywersyfikacji w prasie: regionalny dziennik francuski „Nice-matin" zamierza wydać dziennik po angielsku w styczniu 2006 r., donosi newsletter „Stratégies". Dziennik będzie nosił tytuł „Riviera Morning" i będzie sprzedawany w cenie 2 euro. Będzie miał format tabloidu.
Lazurowe Wybrzeże, gdzie znajdują się między innymi Nicea i Cannes, leży w południowej części Francji nad Morzem Śródziemnym. To ulubione miejsce bogatych turystów, właścicieli domów wakacyjnych i... emerytów z całej Europy. Z badań „Nice-matin" wynika, że w nadmorskich kurortach jest coraz więcej zamożnych osób mówiących po angielsku. To atrakcyjna grupa docelowa dla reklamodawców.
„Nice-Matin" należy do Grupy Nice-matin, której właścicielem jest koncern prasowy Hachette Filipacchi Médias (HFM) - Lagardère wydający też dzienniki „Monaco-matin", „Var-matin" i „Corse-matin". Mimo quasi-mopolou w czterech departamentach, wszystkie te gazety borykają się z regularnym spadkiem sprzedaży.
Źródło: „Stratégies"
Tag: media prasa reklama
Lazurowe Wybrzeże, gdzie znajdują się między innymi Nicea i Cannes, leży w południowej części Francji nad Morzem Śródziemnym. To ulubione miejsce bogatych turystów, właścicieli domów wakacyjnych i... emerytów z całej Europy. Z badań „Nice-matin" wynika, że w nadmorskich kurortach jest coraz więcej zamożnych osób mówiących po angielsku. To atrakcyjna grupa docelowa dla reklamodawców.
„Nice-Matin" należy do Grupy Nice-matin, której właścicielem jest koncern prasowy Hachette Filipacchi Médias (HFM) - Lagardère wydający też dzienniki „Monaco-matin", „Var-matin" i „Corse-matin". Mimo quasi-mopolou w czterech departamentach, wszystkie te gazety borykają się z regularnym spadkiem sprzedaży.
Źródło: „Stratégies"
Tag: media prasa reklama
Komentarze