TV na życzenie burzy przyzwyczajenia w branży telewizyjnej w USA. Niełatwo wyjść z business modelu, który działa od 30 lat.
Rozwój nowych technologii i dynamiczne rozmnażanie się graczy na rynku TV tworzą nową sytuację. Każdy chce zarobić, od producentów do dystrybutorów programów telewizyjnych. Tylko jak to zrobić?
Czy telewidz ma płacić bezpośrednio czy przez abonament? Czy można obniżyć koszty programów dzięki nowej generacji reklam, które ukazują się, podobnie do reklam internetowych, na części obrazu? To pytania, na które próbuje odpowiedzieć New York Times.
Źródło: New York Times
Tag: media tv reklama
Rozwój nowych technologii i dynamiczne rozmnażanie się graczy na rynku TV tworzą nową sytuację. Każdy chce zarobić, od producentów do dystrybutorów programów telewizyjnych. Tylko jak to zrobić?
Czy telewidz ma płacić bezpośrednio czy przez abonament? Czy można obniżyć koszty programów dzięki nowej generacji reklam, które ukazują się, podobnie do reklam internetowych, na części obrazu? To pytania, na które próbuje odpowiedzieć New York Times.
Źródło: New York Times
Tag: media tv reklama
Komentarze