Co drugi amerykański dziennikarz czyta blogi. Co trzeci robi to w ramach swojej pracy. Tak wynika z badań przeprowadzonych na próbie 1202 dziennikarzy z prasy i mediow elektronicznych w USA.
"Fakt, ze media przeszukują blogosferę dla newsa lub infomacji pokazuje, ze blogi mogą mieć wpływ nie tylko na szeroką publiczność, ale też na liderów opinii", uważa Aaron Kwittken, prezes agencji Euro RSCG Magnet, która przeprowadziła ten sondaż we współpracy z Uniwesity of Columbia.
53% respondentów wchodzi na blogi kiedy zaczyna brakować im weny, 43% - w poszukiwaniu informacji, 33% - w nadziei na scoop, tzn. ekskluzywnego newsa.
Źródło: CB News
Tag: internet blog
"Fakt, ze media przeszukują blogosferę dla newsa lub infomacji pokazuje, ze blogi mogą mieć wpływ nie tylko na szeroką publiczność, ale też na liderów opinii", uważa Aaron Kwittken, prezes agencji Euro RSCG Magnet, która przeprowadziła ten sondaż we współpracy z Uniwesity of Columbia.
53% respondentów wchodzi na blogi kiedy zaczyna brakować im weny, 43% - w poszukiwaniu informacji, 33% - w nadziei na scoop, tzn. ekskluzywnego newsa.
Źródło: CB News
Tag: internet blog
Komentarze
Przyznaję, że zastąpiłem już kilka gazet blogami specjalistycznymi.