Jeden z komentarzy czytelnika do wczorajszego artykułu o spadku sprzedaży polskich tygodników na stronach Wirtualnych Mediów:
Autor nie jest prawdopodobnie specjalistą od mediów, ale zwykłym czytelnikiem, który widzi to czego ciągle nie dostrzegają tygodniki: ich czytelnicy przemieszczają się do internetu.
Polskie tygodniki opinii tracą czytelników, ale jeszcze nie szukają ich w internecie. To nie jest ich priorytet, tym bardziej, że ich przychody z reklamy jeszcze ciągle rosną.
Tag: media prasa internet
„Niech lecą w dół - jeśli na dzień dzisiejszy mogę kupić tylko elektroniczną wersję Newsweeka, a pozostałe tytuły z niezrozumialych względów są niedostępne, to o co tu chodzi???" (józek z byczyna).
Autor nie jest prawdopodobnie specjalistą od mediów, ale zwykłym czytelnikiem, który widzi to czego ciągle nie dostrzegają tygodniki: ich czytelnicy przemieszczają się do internetu.
Polskie tygodniki opinii tracą czytelników, ale jeszcze nie szukają ich w internecie. To nie jest ich priorytet, tym bardziej, że ich przychody z reklamy jeszcze ciągle rosną.
Tag: media prasa internet
Komentarze