Od dziś wraz z „Dziennikiem Zachodnim" (Polskapresse) ukaże się nowy dodatek „Oczami kobiety". Ukazuje się w każdą ostatnią środę miesiąca.
To pierwsze w historii „Dziennika Zachodniego" przedsięwzięcie wydawnicze adresowane przede wszystkim do kobiet. Jak wynika z badań, to one stanowią większość wśród osób czytających regularnie „Dziennik Zachodni".
Objętość dodatku wynosi 24 strony. Promowany jest pod hasłem „Spójrz na świat Oczami kobiety” w Telewizji Katowice, a także w lokalnych rozgłośniach radiowych.
Źródło: Wirtualne Media
> Tag: media , dzienniki, prasa, marketing
To pierwsze w historii „Dziennika Zachodniego" przedsięwzięcie wydawnicze adresowane przede wszystkim do kobiet. Jak wynika z badań, to one stanowią większość wśród osób czytających regularnie „Dziennik Zachodni".
Objętość dodatku wynosi 24 strony. Promowany jest pod hasłem „Spójrz na świat Oczami kobiety” w Telewizji Katowice, a także w lokalnych rozgłośniach radiowych.
Źródło: Wirtualne Media
> Tag: media , dzienniki, prasa, marketing
Komentarze