Jeszcze jeden prezes-blogowicz. Tym razem to szef Saatchi & Saatchi France, Philippe Lentschener. Pisze na swoim blogu o aktualnościach i zaprasza gości do rozmowy.
Moda na „blogi prezesowskie" rozpoczęła sie we Francji od szefa i właściciela światowej sieci hipermarketów, Michela Edouarda Leclerca.
Jego blog zatutyłowany „DE QUOI JE ME MEL" (Do czego ja się mieszam), uchodzi za wzór. Jest rzeczywiście znakomity. MEL jest prawdziwym „zwierzęciem medialnym", obdarzonym talentem i do komunikowania i do biznesu.
Źródło: Le Journal du Net
> internet, blog
Moda na „blogi prezesowskie" rozpoczęła sie we Francji od szefa i właściciela światowej sieci hipermarketów, Michela Edouarda Leclerca.
Jego blog zatutyłowany „DE QUOI JE ME MEL" (Do czego ja się mieszam), uchodzi za wzór. Jest rzeczywiście znakomity. MEL jest prawdziwym „zwierzęciem medialnym", obdarzonym talentem i do komunikowania i do biznesu.
Źródło: Le Journal du Net
> internet, blog
Komentarze
Ale chwilowo daleko im do "mainstreamu".