Hipermarmety Leclerc będą konkurować z Empikami i iTunes

EMPiK-owi i Traffic-owi przybędzie w tym roku nowy, poważny konkurent. Sieć hipermarketów Leclerc otworzy w Polsce sklepy z produktami kulturalnymi, jak prasa, książki, muzyka czy filmy, ogłosił prezes tej międzynarodowej sieci hipermarketów, Michel-Edouard Leclerc.

Oprócz Polski, sklepy te, zwane „przestrzeniami kulturalnymi", będą otwarte w ramach dywersyfikacji marki w tym roku również we Francji, Hiszpanii, Portugalii, i we Włoszech.

Oszałamiający sukces iTunes Music Store zkręcił również w głowie Edouardowi Michelowi Leclerc. No i będzie sprzedawał muzykę w swoim internetowym sklepie, który ma pojawić się lada dzień w cyberprzestrzeni.

Leclerc obiecuje, że ceny nagrań on-line będą niższe niż u konkurencji. Chodzi tu gównie o megastore Virgin i iTunes, które sprzedają nagrania muzyczne za 0,99 centów euro.

Źródło: AFP, „Le Monde"

> , ,

Komentarze