Interia tworzy markę Moje Media, która oferuje usługę słuchania stacji radiowych w internecie. Zaczyna od trzech rozgłośni: RMF FM, RMF MAXXX oraz RMF Classic. Serwis mojemedia.pl planuje też wprowadzenie stacji telewizyjnych, pisze Magdalena Górak w serwisie informacyjnym Internet Standard.
Internauci mogą korzystać z serwisu za darmo. Ale nie klienci, czyli stacje radiowe i telewizyjne. Na początku współpracy mogą oni korzystać z nieodpłatnego 14-dniowego okresu testowego. Później obowiązuje abonament, którego wysokość jest uzależniona od wykupionego pakietu.
Wg badania NetTrack realizowanego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC, w czwartym kwartale 2005 roku 13,8% internautów słuchało radia on-line.
Wg raportu Gemius opartego na badaniach deklaratywnych "Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów wśród internautów" ponad 60% internautów słucha radia przez internet.
Źródło: Internet Standard
> Tag: media, radio, internet
Internauci mogą korzystać z serwisu za darmo. Ale nie klienci, czyli stacje radiowe i telewizyjne. Na początku współpracy mogą oni korzystać z nieodpłatnego 14-dniowego okresu testowego. Później obowiązuje abonament, którego wysokość jest uzależniona od wykupionego pakietu.
Wg badania NetTrack realizowanego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC, w czwartym kwartale 2005 roku 13,8% internautów słuchało radia on-line.
Wg raportu Gemius opartego na badaniach deklaratywnych "Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów wśród internautów" ponad 60% internautów słucha radia przez internet.
Źródło: Internet Standard
> Tag: media, radio, internet
Komentarze