Seks, humor i absurd - na to stawiają operatorzy komórkowi w swoich reklamach w 2006 r. I zapowiadają, że będzie jeszcze większe bombardowanie niż w zeszłym roku. A w zeszłym roku wydali bagatela blisko 450 mln zł.
Według najnowszych danych cennikowych zebranych przez firmę Expert Monitor, a do których dotarła "Gazeta", operatorzy komórkowi wydali:
W pierwszej piątce największych reklamodawców znajdują się wszystkie trzy sieci komórkowe, a wyprzedzają je tylko dwaj giganci rynku dóbr szybkozbywalnych - Unilever Polska oraz Procter & Gamble. Na czele pozostaje Agora, wydawca „Gazety Wyborczej".
Źródło: Gazeta Wyborcza
> Tag: reklama, Orange
Według najnowszych danych cennikowych zebranych przez firmę Expert Monitor, a do których dotarła "Gazeta", operatorzy komórkowi wydali:
- 260 mln zł - PTC (Era i Heyah).
- 256,7 mln zł - Centertel - (Idea, zastąpiona w końcu września przez Orange).
- 221,9 mln zł - Polkomtel (Plus i Sami Swoi).
W pierwszej piątce największych reklamodawców znajdują się wszystkie trzy sieci komórkowe, a wyprzedzają je tylko dwaj giganci rynku dóbr szybkozbywalnych - Unilever Polska oraz Procter & Gamble. Na czele pozostaje Agora, wydawca „Gazety Wyborczej".
Źródło: Gazeta Wyborcza
> Tag: reklama, Orange
Komentarze