Miało ich być co najmniej milion. Jest zaledwie 156.000. Tylko tylu internautów wykupiło internetowy abonament TimeSelect amerykańskiego dziennika „The New York Times", cztery miesiące po jego debiucie. Redakcja „NYT" jest rozczarowana.
W sumie 390.000 osób, łącznie z prenumeratorami TimeSelect, korzysta z produktów on-line dziennika, w tym abonenci wersji papierowej dziennika, którzy mają dostęp do TimeSelect.
To i tak bardzo dużo w porównaniu z liderem polskiego rynku wydań on-line, „Gazetą Prawną", która sprzedaje trochę ponad 4.000 egz. wersji papierowej on-line.
W sumie 390.000 osób, łącznie z prenumeratorami TimeSelect, korzysta z produktów on-line dziennika, w tym abonenci wersji papierowej dziennika, którzy mają dostęp do TimeSelect.
To i tak bardzo dużo w porównaniu z liderem polskiego rynku wydań on-line, „Gazetą Prawną", która sprzedaje trochę ponad 4.000 egz. wersji papierowej on-line.
Źrodło: Editor & Publisher
Komentarze