Joseph Webb, znany amerykański konsultant w biznesie prasowym i twórca PrintForecast.com, informuje na swoim blogu, że przemysł prasowy stracił w ciągu ostatnich dwóch lat 5 mld dolarów w USA.
Komentując decyzję Print Council, który zamierza poświęcić milion dolarów na promocję prasy, Webb uważa, że to zły pomysł. Oblicza, że zważywszy na spadek przychodów w prasie, każdy tak zainwestowany dolar przyniesie zamiast zysków... 5.000 dolarów strat!
Zamiast w duże akcje, radzi zainwestowac te pieniądze w indywidualne przedsięwziecia i w innowację w prasie, która tego ewidentnie potrzebuje.
Źrodło: Media Cafe
> Tag: media , prasa
Komentując decyzję Print Council, który zamierza poświęcić milion dolarów na promocję prasy, Webb uważa, że to zły pomysł. Oblicza, że zważywszy na spadek przychodów w prasie, każdy tak zainwestowany dolar przyniesie zamiast zysków... 5.000 dolarów strat!
Zamiast w duże akcje, radzi zainwestowac te pieniądze w indywidualne przedsięwziecia i w innowację w prasie, która tego ewidentnie potrzebuje.
Źrodło: Media Cafe
> Tag: media , prasa
Komentarze