BBC wykorzystuje interaktywność do promocji nowego programu telewizyjnego

Interaktywność to dobry sposób na promocję. Tak uznało BBC uruchamiając projekt climateprediction.net, który ma pomóc w wylansowaniu nowego serialu dokumentalno-przyrodniczego o efekcie cieplarnianym i o możliwych zmianach klimatycznych w Wielkiej Brytanii.

Potrzebujemy niewykorzystanych mocy Twojego komputera", informuje zajawka projektu, który został opracowany i przebiega przy współpracy z uniwersytetami Oxford oraz Open.

Uczestnicy eksperymentu, internauci, mają pomóc naukowcom opracować wszystkie możliwe scenariusze pogodowe jakie mogą się zrealizować w 2080 roku na terenie Wielkiej Brytanii.

By zostać uczestnikiem programu wystarczy ściągnąć ze strony BBC specjalny program, który pracując w tle będzie analizował i opracowywał dane niezbędne do ustalenia prognozy.

Źródło: BBC (via Wirtualne Media)

> Tag: , , , , , ,

Komentarze