Trzech Francuzów na czterech (76%) interesuje się informacjami w mediach. To o 4 punkty procentowe więcej niż w zeszłym roku, donosi francuski tygodnik „Le Point“, cytując badania TNS Sofres ze stycznia 2006 r.
Tradycyjnie, Francuzi stałym zaufaniem darzą prasę (48%). Bardziej ufają radiu (54%), ale ich zaufanie do telewizji spada (z 45% do 44%). Interent – jak w innych krajach – plasuje się w ogonie rankingu mediów, którym ufają Francuzi (24%).
Co drugi Francuz (55%) krytykuje media za dramatyzację wydarzeń, np. niedawne rozruchy na przedmiesciach Paryza czy ptasia grypa). Co drugiemu (52%) podobał się sposób w jaki media informowały o śmierci jana Pawła II
Źródło: „Le Point"
> Tag: media, dzienniki, prasa, radio, tv, internet
Tradycyjnie, Francuzi stałym zaufaniem darzą prasę (48%). Bardziej ufają radiu (54%), ale ich zaufanie do telewizji spada (z 45% do 44%). Interent – jak w innych krajach – plasuje się w ogonie rankingu mediów, którym ufają Francuzi (24%).
Co drugi Francuz (55%) krytykuje media za dramatyzację wydarzeń, np. niedawne rozruchy na przedmiesciach Paryza czy ptasia grypa). Co drugiemu (52%) podobał się sposób w jaki media informowały o śmierci jana Pawła II
Źródło: „Le Point"
> Tag: media, dzienniki, prasa, radio, tv, internet
Komentarze