Do końca marca norweski koncern Orkla ma zdecydować o przyszłości swoich aktywów medialnych. Rozważa dwie możliwości: sprzedaż Orkla Media w całości lub utworzenie spółki z inwestorem strategicznym, pisze Vadim Makarenko w „Gazecie Wyborczej"
Oficjalną ofertę zakupu medialnych aktywów Orkli złożyło wydawnictwo Avishuset Dagbladet (wydawca norweskiego dziennika „Dagbladet", o którym pisałem wczoraj). Ponadto wśród zainteresowanych wymieniano także:
> Tag: media, prasa
Oficjalną ofertę zakupu medialnych aktywów Orkli złożyło wydawnictwo Avishuset Dagbladet (wydawca norweskiego dziennika „Dagbladet", o którym pisałem wczoraj). Ponadto wśród zainteresowanych wymieniano także:
- szwedzką grupę Bonnier (w Polsce należy do niego „Puls Biznesu" oraz połowa udziałów w „Super Expressie"),
- fińską grupę Sanoma WSOY,
- norweskiego Schibsteda, należącego do funduszy inwestycyjnych SBS Broadcasting
- niemieckiego giganta prasowego Axel Springer (w Polsce wydającego m.in. „Fakt" oraz „Newsweek Polska").
> Tag: media, prasa
Komentarze