Od dziś „Gazeta Wyborcza” oferuje swoim czytelnikom w całej Polsce nową formę prenumeraty - prenumeratę teczkową.
Prenumerata ta ma polegać na specjalnej ofercie cenowej. Cena każdego wydania „Gazety Wyborczej” w prenumeracie teczkowej będzie wynosiła 1,40 zł dla wydania stołecznego i 1 zł dla reszty kraju.
Kampania informacyjna na temat nowej formy prenumerowania „Gazety Wyborczej” rusza 14 lutego. Przygotowała ją agencja DDB.
Kampania będzie prowadzona na łamach „Gazety Wyborczej”, w radiu i telewizji oraz promowana przez działania BTL i reklamę zewnętrzną.
Źródło: „Gazeta Wyborcza"
> media, informacja, prasa, prenumerata
Prenumerata ta ma polegać na specjalnej ofercie cenowej. Cena każdego wydania „Gazety Wyborczej” w prenumeracie teczkowej będzie wynosiła 1,40 zł dla wydania stołecznego i 1 zł dla reszty kraju.
Kampania informacyjna na temat nowej formy prenumerowania „Gazety Wyborczej” rusza 14 lutego. Przygotowała ją agencja DDB.
Kampania będzie prowadzona na łamach „Gazety Wyborczej”, w radiu i telewizji oraz promowana przez działania BTL i reklamę zewnętrzną.
Źródło: „Gazeta Wyborcza"
> media, informacja, prasa, prenumerata
Komentarze
Czytelnik codziennie rano, idąc np. na spacer z psem, lub po południu idzie do kiosku po swoją gazetę. Ma pewność, że jego gazeta czeka na niego, nawet nazajutrz.
W Polsce, gdzie nie ma tradycji prenumeraty, ludzie w średnim i starszym wieku, czyli trzon czytelników prasy codziennej,lubią prenumeratę teczkową.