Kto wyniósł ze Springera makietę nowego dziennika?

Scoop w „Pressie", afera w Springerze. Miesięcznik „Press" opublikował dziś skany kilku stron z makiety przygotowywanego w tajemnicy nowego dziennika wydawnictwa Axel Springer.

Źródłem tych zdjęć jest prawdopodobnie jeden z dziennikarzy zatrudnionych w nowym projekcie, który potajemnie wyniósł kilka pdf-ów makiety nowego dziennika. Wg niepotwierdzonych informacji, dotarły one również do Agory.

Chodzi o strony dodatku „Kultura" sprzed ok. miesiąca. Dziennik, wzorowany na niemieckim „Die Welt Kompakt", ma ukazać się na początku kwietnia.

Publikacja „Press" wywołała prawdziwe poruszenie w redakcji nowego dziennika. Wydawca zagroził dziś zwolnieniem dyscyplinarnym i zapowiedział, że nie spocznie dopóki nie znajdzie „kreta".

Springer jest wściekły. Nic dziwnego. Jeden z jego pracowników wykazał się rzadkim brakiem lojalności.

A „Press"? „Press" zrobił to, co powinien robić częściej - znalazł i opublikował ciekawą, ekskluzywną informację.

Czy powinien był to zrobić?

Źródło: własne

> Tag: , , ,

Komentarze

Anonimowy pisze…
"...Czy powinien był to zrobić? "
tak.
o ile to nie jest przeciek kontrolowany.
(a tak mi się wydaje...)
Ciekawe, ja tez tak mysle, ale nie mam dowodow...
Anonimowy pisze…
dla mnie to proste:
za cenę (?) 2-ch, 4-rech kolumn -- kupuje się Darmową reklamę.
tanio.
a i sensacja jest...
a Naród to kocha. szczególnie Ynteligenci.
spiski, podstępy, kradzieże...
też bym tak zrobił.
casus "Machiny" z dodatkowym Bonusem: "pokrzywdzonego".
Anonimowy pisze…
a dlaczego nie mozna ujawniac takich informacji? nie zdziwilabym sie, gdyby jeszcze zaplacili za opublikowanie takich informacji :) na moje to celowe zagranie, zeby juz brand robic. potem jeszcze kampania a la "fakt" i emocje siegna zenitu. nihil novi sub sole...
Anonimowy pisze…
Ciekaw jestem kiedy "przecieknie" makieta dziennika Sołowowa?