Amerykański wydawca HarperCollins umieścił w internecie książkę o tworzeniu przedsiębiorstw pt. „Got it alone!" autorstwa Bruce Judsona. Lektura książki jest za darmo. Książka jest finansowana z reklamy, jak internetowe gazety.
Design i nawigacja na stronie internetowej są koszmarne, ale jest wyszukiwarka. Dzięki niej można dotrzec bezpośrednio do stron, na których użyte jest dane słowo, np. business plan.
Co ciekawe, reklamy na stronie tytułowej pochodzą z „Yahoo!", a na poszczególnych podstronach z Google.
Źródło: buzzmachine
> Tag: internet, ecommerce
Design i nawigacja na stronie internetowej są koszmarne, ale jest wyszukiwarka. Dzięki niej można dotrzec bezpośrednio do stron, na których użyte jest dane słowo, np. business plan.
Co ciekawe, reklamy na stronie tytułowej pochodzą z „Yahoo!", a na poszczególnych podstronach z Google.
Źródło: buzzmachine
> Tag: internet, ecommerce
Komentarze
Jak dla mnie w porownaniu z takimi rozwiazaniami dzialania Harper Collins wypadaja blado i malo ciekawie.