Prasa. Prasa codzienna uderzy w tygodniki. Tygodniki opinii, po słabym ubiegłym roku, czeka kolejny wstrząs. Czytelników i reklamodawców mogą odebrać im dwa nowe dzienniki – Axel Springer Polska i Michała Sołowowa. Źródło: Gazeta Prawna
Prasa. Reklamodawcy uciekają z „Machiny". Piosenkarka Madonna w sukni Matki Boskiej Częstochowskiej - taki kolaż na okładce pisma muzycznego „Machina" zbulwersował paulinów z Jasnej Góry. Z umów z „Machiną" wycofują się reklamodawcy. Źródło: Gazeta Wyborcza
Prasa. We wtorek 14 lutego 2006 r. „Nowy Dzień” dołączy bezpłatną płytę z filmem DVD „Czasem słońce, czasem deszcz”. Film będzie walentynkowym prezentem dziennika „Nowy Dzień” dla jego czytelników. Źródło: MediaLink
Prasa. „Warszawa jest centrum strategicznym i przyczółkiem ekspansji G+J na Wschód", oświadcza prezes Gruner + Jahr Magdalena Malicka. Źródło: WirtualneMedia.pl
Telewizja. MTV startuje na Ukrainie. MTV - największa telewizja muzyczna na świecie - uruchomi swoją ukraińską wersję. Ma ona wystartować w drugiej połowie tego roku. Źródło: Gazeta Wyborcza
Internet. Wysyp wirtualnych operatorów. W Stanach i Europie Zachodniej coraz więcej znanych marek wchodzi na rynek telefonii komórkowej jako tzw. wirtualni operatorzy. W Polsce wciąż nie. Źródło: Gazeta Wyborcza
Media. Prowokacje na cenzurowanym. „Nasz Dziennik" w odwecie za ośmieszenie przez „Fakt" ministra Jurgiela, domaga się, by politycy ukrócili stosowanie przez media prowokacji. Źródło: Rzeczpospolita.
Reklama. Ad.net wprowadził ofertę umożliwiającą wstawianie reklam do RSS serwisów które należą do jego sieci. Źródło: Blog Intertuba
> Tag: media, prasa, dzienniki, dziennikarstwo, informacja, blog, internet, tv, tygodniki, reklama
Komentarze