Google Local rozpoczął po raz pierwszy testy reklam lokalnych, które ukazują się okienkach informacyjnych na mapach Google Maps (na zdjeciu) - poinformował blog Shimon Sandler, precyzując, że test dotyczy wybranych klientów Google.
Sandler chciał znaleźć niedaleko siebie księgarnię w Nowym Jorku. Wstukał w Google Local słowo booksellers nyc. Pojawiła się mapka Nowego Jorku z charakterystycznymi czerwonymi balonikami wskazującymi gdzie znajdują się księgarnie.
Obok niektórych baloników pojawiły się w kwadraciku piktogramy przedstawiające filiżankę kawy. Czyżby Google zapraszał na kawę? Nic z tych rzeczy. Kiedy Sandler kliknął w piktogram, otworzyło się okienko z informacją o lokalizacji księgarni Barnes & Noble, oraz jej reklama.
Jak w przypadku reklamy kontekstualnej, reklamy lokalne można zamówić przez internet w My Client Center Google.
Zrodło: blog Shimon Sandler (via blog Steve'a Rubel'a Micro Persuasion )
> Tag: internet, blog, reklama, business model, nowe technologie, Google
Komentarze