Pięćset czterdzieści sześć okładek gazet i czasopism z całej Polski zostało zgłoszonych na czwartą edycję Konkursu na Prasową Okładkę Roku Grand Front 2005, zorganizowanego przez Izbę Wydawców Prasy. To o 30% więcej niż w zeszłym roku.
Na konkurs wpłynęły okładki z następujących kategorii gazet i czasopism:
Podobnie jak w ubiegłym roku, Jury, w którego skład wchodzą dziennikarze, dyrektorzy artystyczni redakcji, graficy prasowi, fotografowie, wydawcy oraz przedstawiciele uczelni plastycznych, oceniać będzie zgłoszone prace kierując się kryteriami spójności przekazu wizualnego i merytorycznego, poziomu realizacji graficznej, oraz zgodności stylistycznej z charakterem tytułu.
Lista członków Jury GrandFront 2005
Źródło: Primum Public Relations, grandfront.com
> Tag: media, prasa, design
Na konkurs wpłynęły okładki z następujących kategorii gazet i czasopism:
- 39 - Czasopisma opinii
- 32 - Czasopisma lifestyle
- 19 - Czasopisma people
- 145 - Czasopisma hobbystyczne
- 79 - Czasopisma branżowe
- 29 - Gazety ogólnopolskie
- 78 - Gazety regionalne
- 125 - Tygodniki typu gazetowego
Podobnie jak w ubiegłym roku, Jury, w którego skład wchodzą dziennikarze, dyrektorzy artystyczni redakcji, graficy prasowi, fotografowie, wydawcy oraz przedstawiciele uczelni plastycznych, oceniać będzie zgłoszone prace kierując się kryteriami spójności przekazu wizualnego i merytorycznego, poziomu realizacji graficznej, oraz zgodności stylistycznej z charakterem tytułu.
Lista członków Jury GrandFront 2005
- Wiesław Podkański - Przewodniczący Jury (Izba Wydawców Prasy)
- Tomasz Bogusławski (Wydawnictwo Prasa Podlaska sp. z o.o.)
- Małgorzata Filew (Hachette Filipacchi Polska sp. z o.o.)
- Janusz Fogler (ZAIKS)
- Zbigniew Furman (AWR Wprost sp. z o.o.)
- Jacek Gałązka (Ex-press)
- Krzysztof Ignatowicz (Polskapresse sp. z o.o. Oddział Prasa Bałtycka)
- Bożena Kalinowska (Edipresse Polska S.A.)
- Maciej Kałkus (Agora S.A.)
- Marek Knap (Presspublica sp. z o.o.)
- Tomasz Kuczborski (Studio Q)
- Paulina Ochnio (Wydawnictwo Bauer sp. z o.o., s.k.)
- Marcin Mroszczak (Agencja Reklamowa DDB Warszawa)
- dr Stanisław Nowicki (Ośrodek Badań Prasoznawczych UJ)
- Michał Piekarski (G+J Polska sp. z o.o., s.k.)
- Jacek Rakowiecki (Axel Springer Polska sp. z o.o.)
- Dominika Szczechowicz (Marquard Media Polska sp. z o.o.)
- Małgorzata Śliwińska (Polityka Spółdzielnia Pracy)
- Krzysztof Trusz (Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie)
- Krzysztof Urbanowicz (Mediapolis/5W Mignon-Media)
- Jacek Utko (Bonnier Business Polska sp. z o.o.)
- prof. Stanisław Wieczorek (Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie)
- Marek Zalejski (Polskapresse sp. z o.o. Oddział Prasa Krakowska)
Źródło: Primum Public Relations, grandfront.com
> Tag: media, prasa, design
Komentarze