Po raz pierwszy w Europie, amatorzy plotek i ploteczek o gwiazdach mogą od dzisiejszego ranka nacieszyć się oglądając swoją telewizję w... internecie. Nowy kanał Public TV jest dostępny na stronach yahoo.fr i na stronach „Public", jednego z magazynów people (dla 15-30-latków) grupy Hachette Filipacchi Médias.
Największy wydawca prasy magazynowej na świecie nie pożałował środków na swoją telewizję. Stworzył ją z internetowym gigantem, Yahoo, który może się pochwalić 10 mln użytkowników miesięcznie we Francji.
W przeciwieństwie do swoich konkurentów„Gala TV" i „Closer TV", które ograniczają się do skromnych transmisji wideo, Public TV ma prawdziwą ramówkę, prawdziwe studio, profesjonalny sprzęt, ekipę profesjonalistów, w tym prezenterów podkupionych z prawdziwych stacji telewizyjnych.
Wg „Le Figaro", ta inwestycja kosztowała Hachette 1,5 mln euro. Oznacza to, że wylansowanie stacji telewizyjnej w internecie jest dziesięc razy tańsze od klasycznej stacji jak np. TNT.
- sprzedaż elektronicznych wydań magazynów papierowych
- rozwój websites
- wprowadzenie nowych formatów reklamowych
Źródło: AFP, „La Tribune", „Le Figaro"
> Wiedzieć więcej:
Czy Hachette przenosi się do internetu?
Komentarze