Magnat prasowy Rupert Murdoch zrobił znakomity interes kupując za 580 mln dolarów internetowy serwis wspólnotowy My Space w lipcu 2005 r.
Jeżeli wierzyć CNN.money, cena reklamy na home page My Space kosztuje dziś 750.000 dolarów dziennie, ponad siedem razy więcej niż kilka miesięcy temu. To prawie tyle co Yahoo!, który sprzedaje swoją home page za 1 mln dolarów dziennie.
My Space to jeden z największych sukcesów internetu. Serwis liczy dziś 66 mln członków. 250.000 nowych członków przybywa każdego dnia. Jeżeli chodzi o odsłony, MySpace jest drugim website na świecie po Yahoo!, przed MSN (Microsoft), Google et AOL.
Jeden z konkurentów MySpace, Facebook odrzucił niedawno ofertę kupna za 750 mln dolarów. Żąda 2 mld.
Źrodło: CNN.money
> Tag: internet, reklama, model biznesowy, Google, Yahoo, Microsoft
Jeżeli wierzyć CNN.money, cena reklamy na home page My Space kosztuje dziś 750.000 dolarów dziennie, ponad siedem razy więcej niż kilka miesięcy temu. To prawie tyle co Yahoo!, który sprzedaje swoją home page za 1 mln dolarów dziennie.
My Space to jeden z największych sukcesów internetu. Serwis liczy dziś 66 mln członków. 250.000 nowych członków przybywa każdego dnia. Jeżeli chodzi o odsłony, MySpace jest drugim website na świecie po Yahoo!, przed MSN (Microsoft), Google et AOL.
Jeden z konkurentów MySpace, Facebook odrzucił niedawno ofertę kupna za 750 mln dolarów. Żąda 2 mld.
Źrodło: CNN.money
> Tag: internet, reklama, model biznesowy, Google, Yahoo, Microsoft
Komentarze
Moze jestem zbyt przyzwyczajony do naszych realiow.. ale mimo wszystko...
zwracam honor ,nie zauważyłem dat
przeciez to artykuł z marca 2006,
wtedy rzeczywisce było 66 mln.
Jakim cudem trafil do rss własnie teraz ?