Rusza kampania reklamowa nowego dziennika Springera

Kampania reklamowa nowego dziennika Axel Springer Polska, wydawcy m. in. „Faktu" i „Newsweek Polska", ruszy 14 kwietnia w największych telewizjach - poinformowała „Gazeta Prawna".

Docelowa sprzedaż nowego dziennika, który będzie konkurencją głównie dla „Gazety Wyborczej", „Rzeczpospolitej" i prasy regionalnej, ma wynieść 150.000 egz. na koniec roku. Do tej pory, jako data debiutu wymieniany był koniec przyszłego tygodnia lub poniedziałek 10 kwietnia.

Wg informacji uzyskanych przez „Gazetę Prawną", nowa gazeta przypomina brytyjskiego „The Guardian", jeden z najpiękniejszych dzienników na świecie, laureat - wraz z „Rzeczpospolitą" - światowego Oskara designu prasowego 2005.

Źródło: „Gazeta Prawna"

> Tag: ,

Komentarze

Unknown pisze…
Oj będzie miedialna jatka. Już mnie korci by obstawiać, kto też ze znanych dziennikarzy trafił do redakcyjnej stopki nowego dziennika.