„Żarty się skończyły. Głębokie przekonanie internautów, że wszystko, co się da, powinno być im dostarczane gratis, zatrzęsło starym światem. Płacze telekomunikacja, producenci muzyczni i filmowi, prasa, radio, telewizja. Skoro nowy świat ma być za darmo, to na czym zarabiać?", zastanawia się tygodnik „Polityka" w swoim najnowszym wydaniu.
Zajawka jest ciekawie napisana. Przyznam, że „Polityka" pozytywnie mnie zaskoczyła wychodząc poza tradycyjne sfery swoich zainteresowań. Tekstu jeszcze nie czytałem.
Jestem ciekawy tej analizy, tym bardziej, że ta tematyka raczej leży odłogiem w polskich tygodnikach. Pisał o niej regularnie tylko nieistniejący już „Businesswekk Polska", ale były to najczęściej przedruki z amerykańskiego wydania.
Źródło: newsletter „Polityki"
> Tag: media, prasa, internet
Zajawka jest ciekawie napisana. Przyznam, że „Polityka" pozytywnie mnie zaskoczyła wychodząc poza tradycyjne sfery swoich zainteresowań. Tekstu jeszcze nie czytałem.
Jestem ciekawy tej analizy, tym bardziej, że ta tematyka raczej leży odłogiem w polskich tygodnikach. Pisał o niej regularnie tylko nieistniejący już „Businesswekk Polska", ale były to najczęściej przedruki z amerykańskiego wydania.
Źródło: newsletter „Polityki"
> Tag: media, prasa, internet
Komentarze
z października 2004 roku np.
http://www.ooops.pl/makowskiundpepe/?p=304
albo inne:
http://www.ooops.pl/makowskiundpepe/?s=za+darmo
i zapewne jeszcze wiecej...
to wszystko było. nawet u mnie.
ps.
jeśli wpisałem sie 2 razy -- proszę oczywiście KASOWAĆ.
pozdrawiam
mr m.
Tak jak Pan pisze jedynie BusinessWeek Polska na bieżąco informował o internecie jako pełnoprawnym medium. Niestety bardzo źle się stało, że już nie ma BWeek w Polsce, ani w Europie. Był to jeden z najlepszych magazynów wskazujących na nowe trendy w świecie biznesu. Na szczęście jest ogólnodostępna wersja online tegoż magazynu.
Mialem nawe zamiar zaprenumerowac go, ale juz nie zdazylem.
Pierwszy wpis na moim blogu byl wlasnie o BW Polska. Szkoda...