W czwartek 20 i piątek 21 kwietnia miałem przyjemność prowadzić szkolenie nt. „Jak pisać, by być czytanym" dla redaktorów naczelnych i redaktorów wydawnictw specjalistycznych Inforu, wydawcy m. in. „Gazety Prawnej".
To pierwsze z serii czterech szkoleń przewidzianych dla tych publikacji w ramach Akademii Dziennikarstwa, którą stworzyłem z myślą o prasie. Zostało ocenione przez uczestników na 5,7 (w skali 0-6).
Oprócz klasycznych elementów tych warsztatów dziennikarskich jak „Psychologia lektury" i „Części artykułu: tytuł, zdjęcie, podpis pod zdjęciem i lead", dołączyłem tu moduł „Planowanie w prasie" o organizacji planowania w redakcji, sposobie prowadzenia kolegium redakcyjnego, zamawiania materiałow, oceny gazety i wykorzystaniu takich narzędzi jak szpigiel czy technika scenariusza.
Tematy i harmonogram następnych szkoleń dla Inforu:
> Tag: media, prasa, dziennikarstwo, szkolenia, Akademia Dziennikarstwa
To pierwsze z serii czterech szkoleń przewidzianych dla tych publikacji w ramach Akademii Dziennikarstwa, którą stworzyłem z myślą o prasie. Zostało ocenione przez uczestników na 5,7 (w skali 0-6).
Oprócz klasycznych elementów tych warsztatów dziennikarskich jak „Psychologia lektury" i „Części artykułu: tytuł, zdjęcie, podpis pod zdjęciem i lead", dołączyłem tu moduł „Planowanie w prasie" o organizacji planowania w redakcji, sposobie prowadzenia kolegium redakcyjnego, zamawiania materiałow, oceny gazety i wykorzystaniu takich narzędzi jak szpigiel czy technika scenariusza.
Tematy i harmonogram następnych szkoleń dla Inforu:
- Jak pisac, by być czytanym (27-28.04.06)
- Jak pisac, by być czytanym w internecie (11-12.05.06)
- Jak pisać krótko i zwięźle (25-26.05.06)
> Tag: media, prasa, dziennikarstwo, szkolenia, Akademia Dziennikarstwa
Komentarze