Ogólnopolska kampania reklamowa nowego ogólnopolskiego dziennika Axel Springer Polska, który ukaże się we wtorek 18 kwietnia, „przetoczy się przez cały kraj, jak walec. (...) Pod reklamę zarezerwowane są nawet podłogi i sufity w wielu punktach sprzedaży prasy ”- pisze dziś „Gazeta Prawna"
Kampania ruszy 14 kwietnia. Wydawca chce docelowo sprzedawać nowy dziennik w nakładzie 160.000 egz. Springer chce zabrać około 80.000 egz. „Gazecie Wyborczej", a drugie tyle – dziennikom regionalnym.
Kampania ruszy 14 kwietnia. Wydawca chce docelowo sprzedawać nowy dziennik w nakładzie 160.000 egz. Springer chce zabrać około 80.000 egz. „Gazecie Wyborczej", a drugie tyle – dziennikom regionalnym.
Dziennik wzorowany jest na niemieckim „Die Welt" oraz brytyjskich „The Guardian" i „The Independent". Główny grzbiet gazety będzie miał co najmniej 40 stron, a z dodatkami może ich być nawet 60.
Źródło: „Gazeta Prawna"
> Tag: media, prasa, dzienniki, Axel Springer
Komentarze