„Trochę niepokoju w San Francisco" - to tytuł artykułu w dzienniku „New York Times" o pytaniach jakie rodzą się w związku z wygranym przez konsorcjum Google i EarthLink przetargiem na instalację w tym mieście darmowego, bezprzewodowego dostępu do internetu.
Niektórzy rozmówcy autora tekstu, głównie grupy konsumenckie, obawiają się fali agresywnej reklamy ze strony Google, który współfinansuje to przedsięwzięcie.
Pisałem o tym wczoraj: Google zainstaluje darmowy dostęp do internetu w San Francisco
Źródło: „New York Times"
> Tag: media, prasa, dzienniki, magazyny, radio, telewizja, internet, mobile, business model, nowe technologie, reklama, Google
Niektórzy rozmówcy autora tekstu, głównie grupy konsumenckie, obawiają się fali agresywnej reklamy ze strony Google, który współfinansuje to przedsięwzięcie.
Pisałem o tym wczoraj: Google zainstaluje darmowy dostęp do internetu w San Francisco
Źródło: „New York Times"
> Tag: media, prasa, dzienniki, magazyny, radio, telewizja, internet, mobile, business model, nowe technologie, reklama, Google
Komentarze