Akademia Prasy Korporacyjnej: Szkolenie nt. „Jak pisać, by być czytanym" dla PGNiG

Rzecznicy prasowi, pracownicy działu PR, Redaktorzy naczelni i redaktorzy magazynów firmowych jak np. „Magazyn" czy „Szejk", uczestniczyli w dniach 18 i 19 maja w szkoleniu nt. „Jak pisać, by być czytanym", jakie miałem przyjemność prowadzić dla firmy Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG).

Szkolenie, które odbyło się w ramach Akademii Prasy Korporacyjnej, zostało ocenione przez uczestników na 5,4 (w skali 0-6).

Akademia Prasy Korporacyjnej to program szkoleń przeznaczony dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną i zwnętrzną w firmach, magazynami dla pracowników i dla klientów, Internetem i Intranetem w dużych i średnich przedsiębiorstwach.

Akademia Prasy Korporacyjnej została stworzona przez firmę szkoleniowo-doradczą Mediapolis w 2003 r., równolegle do programu Akademia Dziennikarstwa przeznaczonego dla wydawnictw prasowych (zarząd, management, redakcja, reklama...).

W Akademii Prasy Korporacyjnej uczestniczyło ponad 400 firm z całej Polski, m. in. PKN Orlen, PZU, lub TP SA.

> Tag: , , , ,

Komentarze