Polecam wywiad Vadima Makarenko z „Gazety Wyborczej" z guru marketingu prof. Philipem Kotlerem, który 17 maja poprowadzi seminarium „Sprzedaż i marketing. Nowe zwycięskie idee, strategia i taktyka" w Warszawie.
Śmierć klasycznej reklamy? Nic podobnego! Reklama będzie zawsze. W telewizji, radiu, prasie, na billboardach, w internecie, na poczcie i nawet w toaletach - uważa Kotler.
Zrodło: „Gazety Wyborczej"
> Tag: reklama, marketing
Śmierć klasycznej reklamy? Nic podobnego! Reklama będzie zawsze. W telewizji, radiu, prasie, na billboardach, w internecie, na poczcie i nawet w toaletach - uważa Kotler.
Zrodło: „Gazety Wyborczej"
> Tag: reklama, marketing
Komentarze
A dokładnie 2990 -> cóż za subtelny marketigowy zabieg obniżający cenę. Buhahaheha :))