Przegląd prasy 31.05.06

Nazwa „Web 2.0” zastrzeżona?

Powszechnie używana nazwa „Web 2.0”, jest według firmy medialnej CMP Media, jej znakiem zastrzeżonym. Firma ta próbowała wymusić na irlandzkich organizatorach konferencji „Web 2.0 half-day conference”, zmianę nazwy wydarzenia. Powstrzymały ją protesty tysięcy blogerów z całego świata.

Źródło: Internet Standard (dziękuję Michałowi za korektę: to nie „Gazeta Wyborcza" jest autorem tego tekstu, lecz Internet Standard. „Gazeta" jest tu tylko agregatorem, czyli pośrednikiem w przekazaniu tej informacji)


Benedykt XVI w Polsce

Pierwsza wizyta Benedykta XVI w Polsce cieszyła się sporym zainteresowaniem widzów. Niemal 38,8% Polaków obejrzało przynajmniej jedną z dwóch transmisji Mszy Św. koncelebrowanej przez Ojca Świętego - wynika z danych OBOP. Jednocześnie 72,9% widzów zobaczyło przynajmniej jedną transmisję z wizyty Ojca Św. w sześciu miastach Polski.

Źródło: „Gazeta Prawna”


Bonnier sprzedaje udziały „WirtschaftsBlatt”

Koncern medialny Bonnier, wydawca m.in. „Pulsu Biznesu”, wychodzi z austriackiego rynku. Szwedzi sprzedają udziały w jedynym w Austrii dzienniku gospodarczym, „WirtschaftsBlatt”.

Źródło: „Puls Biznesu”


Co czytają menedżerowie?

Niemal połowa europejskich menedżerów czerpie wiedzę na temat najświeższych wiadomości ekonomicznych z prasy drukowanej.

Źródło: IDG.pl




> Tag: , , , , ,


Komentarze

Anonimowy pisze…
Nazwa „Web 2.0” zastrzeżona?

Źródło: „Gazeta Wyborcza”

Prosze zerknac w ten tekst i sprawdzic kto jest rzeczywiscie zrodlem.

Powtarzam nikt juz nie odroznia agregatorow od zrodel, zrodel pierwotnych od wtornych i pochodnych. Jesli analitycy mediow tego nie robia to... kto to ma o tym wiedziec czytelnicy?

pozdr
Michal Kreczmar