Powszechnie używana nazwa „Web 2.0”, jest według firmy medialnej CMP Media, jej znakiem zastrzeżonym. Firma ta próbowała wymusić na irlandzkich organizatorach konferencji „Web 2.0 half-day conference”, zmianę nazwy wydarzenia. Powstrzymały ją protesty tysięcy blogerów z całego świata.
Źródło: Internet Standard (dziękuję Michałowi za korektę: to nie „Gazeta Wyborcza" jest autorem tego tekstu, lecz Internet Standard. „Gazeta" jest tu tylko agregatorem, czyli pośrednikiem w przekazaniu tej informacji)
Pierwsza wizyta Benedykta XVI w Polsce cieszyła się sporym zainteresowaniem widzów. Niemal 38,8% Polaków obejrzało przynajmniej jedną z dwóch transmisji Mszy Św. koncelebrowanej przez Ojca Świętego - wynika z danych OBOP. Jednocześnie 72,9% widzów zobaczyło przynajmniej jedną transmisję z wizyty Ojca Św. w sześciu miastach Polski.
Źródło: „Gazeta Prawna”
Bonnier sprzedaje udziały „WirtschaftsBlatt”
Koncern medialny Bonnier, wydawca m.in. „Pulsu Biznesu”, wychodzi z austriackiego rynku. Szwedzi sprzedają udziały w jedynym w Austrii dzienniku gospodarczym, „WirtschaftsBlatt”.
Źródło: „Puls Biznesu”
Niemal połowa europejskich menedżerów czerpie wiedzę na temat najświeższych wiadomości ekonomicznych z prasy drukowanej.
Źródło: IDG.pl
Komentarze
Źródło: „Gazeta Wyborcza”
Prosze zerknac w ten tekst i sprawdzic kto jest rzeczywiscie zrodlem.
Powtarzam nikt juz nie odroznia agregatorow od zrodel, zrodel pierwotnych od wtornych i pochodnych. Jesli analitycy mediow tego nie robia to... kto to ma o tym wiedziec czytelnicy?
pozdr
Michal Kreczmar