Rynek reklamowy jest w dobrej formie i w najbliższych latach będzie rósł o 8,5-9,5 proc. rocznie. Największe wzrosty będzie notował internet - prognozuje firma CR Media Consulting.
Analitycy domu mediowego StarLink szacują, że polski rynek reklamy wzrósł w I kwartale o 9 proc. i osiągnął wartość 1,159 mld zł. Największy wzrost, bo aż o 55 proc., odnotował internet, natomiast najwięcej pieniędzy firmy w Polsce wciąż wydają na reklamę w telewizji (604,7 mln zł, co daje ponad 52 proc. wszystkich wydatków reklamowych w I kw.).
Zródło: „Gazeta Wyborcza"
> Tag: media, prasa, internet, reklama
Analitycy domu mediowego StarLink szacują, że polski rynek reklamy wzrósł w I kwartale o 9 proc. i osiągnął wartość 1,159 mld zł. Największy wzrost, bo aż o 55 proc., odnotował internet, natomiast najwięcej pieniędzy firmy w Polsce wciąż wydają na reklamę w telewizji (604,7 mln zł, co daje ponad 52 proc. wszystkich wydatków reklamowych w I kw.).
Zródło: „Gazeta Wyborcza"
> Tag: media, prasa, internet, reklama
Komentarze