Internet stał się dla kibiców na świecie drugim po telewizji medium, w którym śledzą wydarzenia na piłkarskich mistrzostwach świata w Niemczech - wynika z badań Global Market Insite (GMI).
GMI przebadała w maju blisko 8,5 tys. osób z Argentyny, Australii, Brazylii, Kanady, Francji, Niemiec, Rosji, Turcji, Wielkiej Brytanii i USA:
> Tag: media, prasa, dzienniki, internet, blog,informacja,
GMI przebadała w maju blisko 8,5 tys. osób z Argentyny, Australii, Brazylii, Kanady, Francji, Niemiec, Rosji, Turcji, Wielkiej Brytanii i USA:
- 95% respondentów uznaje telewizję za główne źródło informacji z mundialu
- 45% badanych będzie szukać wieści ze stadionów w internecie - to minimalnie więcej niż w prasie i dużo więcej niż w radiu.
- 13% respondentów zamierza czerpać wiadomości o mundialu z internetowych blogów.
> Tag: media, prasa, dzienniki, internet, blog,informacja,
Komentarze