Przegląd prasy 1.06.06

Więcej reklam w Cannes

Liczba zgłoszeń wysłanych na festiwal reklamowy w Cannes wzrosła w tym roku o 12,5 proc. To oznaka ożywienia w branży.

Źródło: „Gazeta Wyborcza”


Dorota Warakomska odchodzi z TVP

Warakomska, którą prezes Bronisław Wildstein odwołał we wtorek ze stanowiska wicedyrektora TVP 1 do spraw informacji i publicystyki, nie przyjęła propozycji, by zostać zastępcą kierownika redakcji informacyjnej Telewizyjnej Agencji Informacyjnej (TAI).

Źródło: „Gazeta Wyborcza”


Dziennikarze w kolejce do prześwietlenia

Fragment spisu dziennikarskiej agentury z lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych ujawnił wczoraj Antoni Macierewicz.

Źródło: „Rzeczpospolita”

Burda stawia na Internet i zagranicę

Niemiecki koncern medialny Burda w najbliższych dwóch latach zamierza rozwijać się przede wszystkim za granicą i w segmencie multimediów.

Źródło: „Puls Biznesu”


> Tag: , , ,

Komentarze