20 czerwca 2006

Przegląd prasy 20.06.2006

Agora przedłuża bezterminowo prenumeratę teczkową „Gazety Wyborczej”

Agora zdecydowała się przedłużyć bezterminowo prenumeratę teczkową „Gazety Wyborczej”, w ramach której tytuł ten będzie oferowany po cenie 1 zł w całym kraju - poinformowała spółka w poniedziałek w komunikacie prasowym.

Źródło: „Gazeta Prawna”

Wciąż rośnie sprzedaż magazynów dla rodziców

Wszystkie miesięczniki dla rodziców odnotowały w pierwszym kwartale tego roku wzrost sprzedaży – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Źródło: „Puls Biznesu”

Szansa polskich reklam na nagrody w Cannes

Wystartował festiwal reklamowy w Cannes. W morzu 25 tysięcy reklam jest 109 z naszego kraju. Już dziś wiadomo, że do finału dostało się 12 z nich. Które powinny otrzymać Lwy? W subiektywnym rankingu Vadima Makarenko znalazło się siedem zgłoszeń.

Źródło: „Gazeta Wyborcza”


Co zagraża małym firmom?

Spam, spyware i konie trojańskie są największym informatycznym niebezpieczeństwem dla małych przedsiębiorstw w Europie - twierdzi Europejski Instytut Zarządzania (EMI).

Źródło: „Gazeta Prawna”


Polsko - niemiecka strona internetowa dla fanów muzyki

Miłośnicy muzyki z Polski i Niemiec mogą korzystać z dostępnej w obu językach nowej strony internetowej, zawierającej informacje o festiwalach, konkursach i instytucjach muzycznych.

Źródło: „Gazeta Prawna”


Rosną wpływy reklamowe stacji radiowych

Prawie wszystkie rozgłośnie osiągnęły w maju wyższe wpływy reklamowe niż rok temu. Liderami w swoich grupach pozostają RMF FM, Radio WAWa i Radio Eska Warszawa.

Źródło: „Puls Biznesu”


Ponad 80 % osób nie słyszało o RSS

Abonenci newsletterów poświęcają na ich przeczytanie średnio 51 sekund. 69 % listów było przeglądanych pobieżnie, 23 % wnikliwie czytanych. Aż 82 % badanych osób nie słyszało o kanałach RSS. Takie wnioski przynosi doroczny raport Nielsen Norman Group.

Źródło: Internet Standard


Czytelnicy gazet online częściej kupują w sieci

Czytelnicy internetowych wydań gazet w USA, są bardziej skłonni do zakupów online. Są również grupą wyżej zarabiającą i lepiej wykształconą od osób, które nie czytają prasy w sieci.

Źródło: Internet Standard


> Tag: , , , , , ,
, ,




1 komentarz:

Anonimowy pisze...

To sie wydaje interesujace:
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=272&w=43902006

Internauci wymyslaja tytul na dzisiejsza czolowke Gazety.

roody102