Przegląd prasy 21.06.06

Pierwszy sukces Polski na festiwalu reklamowym w Cannes. Zespół pracowników agencji TBWA Warszawa zdobył statuetkę Złotego Lwa w konkursie Young Creatives (młodych kreatywnych).

Źródło: „Gazeta Wyborcza”


Sprzedać „Financial Times”?

Mniejszościowi akcjonariusze brytyjskiego koncernu Pearson domagają się restrukturyzacji spółki. I sprzedaży dziennika „Financial Times”.

Źródło: „Gazeta Wyborcza”


Będą filmy w iTunes?

Właściciel internetowego sklepu muzycznego iTunes prowadzi rozmowy z Hollywood w sprawie sprzedaży filmów - informuje amerykańska prasa.

Źródło: „Gazeta Wyborcza”


Interia liczy na 70 proc. wzrost przychodów z reklamy

Portal internetowy Interia.pl liczy, że w całym roku spółce uda się utrzymać 70-proc. wzrost przychodów gotówkowych z reklamy internetowej, jaki osiągnęła w I kw. tego roku. Ma w tym pomóc uruchomienie nowych serwisów i odnowienie już istniejących.

Źródło: „Gazeta Wyborcza”


Eurostat: co trzeci mieszkaniec UE informatycznym analfabetą

Co trzeci mieszkaniec Unii Europejskiej, w tym niemal co drugi Polak, nie ma pojęcia o podstawach korzystania z komputera - wynika z opublikowanych we wtorek danych unijnego urzędu statystycznego Eurostat, który nie waha się mówić o „informatycznym analfabetyzmie”.

Źródło: „Gazeta Prawna”


Tajne centrum serwerowe Google

Google kończy budowę ogromnego centrum serwerowego w USA, które ma być jednym z największych tego typu przedsięwzięć na świecie.

Źródło: Internet Standard


> Tag: , , , ,

Komentarze