Spadek sprzedaży dzienników w kwietniu
Największe dzienniki ogólnopolskie odnotowały w kwietniu spadek sprzedaży - wynika z danych opublikowanych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.
Źródło: „Gazeta Wyborcza”
„Dziennik” w IV na 3. miejscu ze sprzedażą 253 569 tys. egz. Średnia dzienna sprzedaż „Dziennika”, wydawanego przez Axel Springer Polska, wyniosła w kwietniu 253 569 tys. egz., co uplasowało go na trzeciej pozycji wśród największych dzienników. Sprzedaż pozostałych czterech spadła w porównaniu z kwietniem 2005 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Źródło: „Gazeta Prawna”
Prasę codzienną kupuje ponad 439 mln osób, a czyta ponad miliard - wynika z raportu Światowego Stowarzyszenia Wydawców Prasy (WAN).
Źródło: „Gazeta Wyborcza”
Telewizja internetowa: giganci się dogadali
Alcatel, IBM i Microsoft będą wspólnie oferowały rozwiązania dla telewizji internetowej i usług triple play - głos, dane i multimedia.
Źródło: „Rzeczpospolita”
Światowi wydawcy uważają, że rosyjskim władzom nie zależy na rozwoju wolnej prasy. Twierdzą, iż państwo nasila kontrolę mediów. Takich zarzutów wysłuchiwał Władimir Putin.
Źródło: „Rzeczpospolita”
Komentarze
juz teraz widac, ze debiut im wyszedl
a
patrzac na to, ze od wrzesnia ma powstac samodzielne biuro reklamy zbudowane na najlepszych ludziach z rynku nalezy sie szykowac do wojny ... na pewno wojny reklamowej ...
wiec w tym swietle wczesniejsze wieszczenia Rafala Oracza moga okazac sie nie przepowiednia lecz zwyklym bajaniem .....