Przegląd prasy 8.06.06

Internet to medium masowe jak telewizja

Z raportu opublikowanego przez Online Publishers Association (OPA) pt. „Jeden dzień z życia. Etnograficzne studium konsumpcji mediów”, wynika, że internet zasłużył sobie na miano medium masowego tak, jak zasługuje na to telewizja czy radio. Nie ustępuję im ani pod względem czasu konsumpcji tego medium, ani ze względu na zasięg.

Źródło: „Internet Standard”


Nowy naczelny w „Przekroju”

Tygodnikiem wydawanym przez „Edipresse” od poniedziałku pokieruje Mariusz Ziomecki.

Źródło: „Gazeta Wyborcza”


AdPortal dociera do 2 mln użytkowników

Ruszył pierwszy polski system do samodzielnego tworzenia i zarządzania kampaniami promocyjnymi w sieci. Przez pierwsze dni działalności zgłosiło się do niego 70 witryn o łącznym zasięgu ponad dwóch milionów użytkowników.

Źródło: „Gazeta Wyborcza”


Płatne radio z Włoch

Włoska spółka SBN chce wprowadzić do Polski radio satelitarne, ale będzie mogła zrobić to najwcześniej za dwa - trzy lata. Na razie polska filia tej firmy będzie nadawała w naszym kraju przez internet i chce brać za to pieniądze.

Źródło: „Gazeta Wyborcza”


Rozpoczęła się X Konferencja „Miasta w Internecie”

Miasto Konin oraz gmina i miasto Tyczyn zwyciężyły w tegorocznej edycji konkursu „Złota @ 2006 - Samorządowy Lider Elektronicznej Administracji”. Statuetki Złotych Małp rozdano w środę w Zakopanem podczas inauguracji X Konferencji „Miasta w Internecie”.

Źródło: „Gazeta Prawna”


Mundial to żyła złota dla operatorów

Mistrzostwa Świata w piłce nożnej to nie tylko sportowe emocje, ale jak zwykle również wielki biznes. Na spore zyski liczą m.in. operatorzy telefonii komórkowej. Firma badawcza Informa przygotowała prognozę mówiącą o tym ile kibice wydadzą na usługi telekomunikacyjne podczas pobytu w Niemczech.

Źródło: „Computerworld”


Monitoring blogów
Monitoring blogów staje się narzędziem coraz bardziej przydatnym i coraz chętniej wykorzystywanym do ochrony reputacji firm. PubSub Concepts, firma z siedzibą w Nowym Yorku, wykorzystująca technologie do śledzenia blogów i źródeł wiadomości, będzie podwykonawcą BurrellesLuce, firmy monitorującej media. Dzięki temu firma monitorująca będzie mogła włączyć do swojej oferty codzienny przegląd 24 milionów blogów. Połączenie technologii wykorzystywanych przez PubSub, dzięki którym firma przeszukuje nieustannie sieć i dostarcza żądane informacje w realnym czasie z umiejętnościami lektorów ma zaowocować dokładnymi i szybkimi efektami monitoringu.

Ź
ródło: PRoto

> Tag: , , , ,





Komentarze