Dwa potężne koncerny medialne Agora i Axel Springer zwarły się w starciu na dzienniki. Pojedynek „Gazeta Wyborcza” kontra „Dziennik” jest czymś więcej niż zwykłą rynkową grą. „Gazeta Wyborcza” nigdy nie ukrywała poczucia misji. „Dziennik” deklaruje, że chce przełamać jej monopol na nadawanie tonu opinii publicznej.
Źródło: „Polityka"
Wystąpienia Angeli Merkel co tydzień w internecie
Kanclerz Niemiec Angela Merkel będzie jako pierwszy światowy przywódca wyjaśniała swoim rodakom co tydzień politykę kierowanego przez nią rządu za pomocą podcastow, krótkich filmów wideo udostępnianych w internecie.
Żurawski na nielegalnych reklamach hazardu
Nie wiadomo, jak zagra polska reprezentacja na mundialu. Ale już można powiedzieć, kto się skompromituje - będzie to Ministerstwo Finansów ograne do zera przez internetowych bukmacherów.
Źródło: „Gazeta Wyborcza”
Warszawski sąd gospodarczy nie wpisał do rejestru nowych władz Polskiej Agencji Prasowej.
Źródło: „Gazeta Wyborcza”
Marketing w wyszukiwarkach coraz bardziej opłacalny
W 2006 roku aż 37% amerykańskich firm zajmujących się marketingiem w wyszukiwarkach (SEM) będzie się mogło pochwalić przychodami powyżej 15 mln USD. Jeszcze rok temu tylko co czwarta przekroczyła ten próg przychódów.
Źródło: „Gazeta Wyborcza”
100-200 mln mieszkańców Indii może oglądać MŚ 2006
Firmy chcą zdyskontować wzrost popularności piłki nożnej w Indiach, gdzie główną dyscyplina sportu jest wciąż krykiet. ESPN Star Sports, który ma wyłączność na transmisję meczów w tym kraju, poinformował o dużym popycie na czas reklamowy ze strony dużych koncernów. Reklamy wykupiły m.in. Coca-cola, Adidas i Samsung.
Źródło: „ Puls Bizneu”
Nadal nie ma decyzji w sprawie Orkla Media
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom zarząd koncernu Orkla ASA nie podjął w czwartek decyzji w sprawie losów grupy medialnej Orkla Media - informują piątkowe norweskie media. Świadczy to o trwających wśród członków zarządu koncernu sporach - napisał dziennik „Aftenposten”.
Źródło: „Puls Biznesu”
Broker FM liczy na wzrost rynku reklamy
Broker FM, właściciel radia RMF FM, liczy, że w tym roku rynek reklamy wzrośnie prawdopodobnie o więcej niż wcześniej oczekiwane przez firmę 11%. Rentowność netto grupy ma wynieść około 10 %, a rentowność EBITDA powinna w całym roku wynieść około 15%, zapowiada wiceprezes spółki Marek Dworak.
Źródło: „Gazeta Prawna”
Komentarze
chciałabym zwrócić uwagę, że tekst o firmach zajmujących się marketingiem w wyszukiwarkach pierwotnie pojawił się w serwisie Internet Standard :).
http://www.internetstandard.pl/news/94406.html
Pozdrawiam serdecznie,
Magda G.