„Reklama [w obecnej formie] umrze w epoce web 2.0. Ona musi być teraz pomyślana jak serwis. Trzeba się zastanowić jaki nowy serwis możecie zaproponować internautom i znaleźć na niego sponsora" - mówi w wywiadzie dla CNet Tariq Krim, pomysłodawca i współwłaściciel jednego z najpopularniejszych obecnie serwisów Netvibes.com.
Netvibes to agregator, tzn. rodzaj strony, na której wyświetlają się w ramkach, skonfigurowanych przez użykownika, tytuły wpisów z wybranych blogów i portali. W ciągu zaledwie 8 miesięcy zdobył 4 mln użytkowników (w tym autora tego bloga).
Jaka jest strategia marketingowa Netvibes?
Netvibes nie będzie zamieszczać reklamy na swojej platformie, tylko „sponsorowane moduły usług". W tym nowym super-interaktywnym świecie, użytkownik decyduje praktycznie o każdym centymetrze kwadratowym na stronie, ale też o tym czy będzie oglądał reklamy.
Wg Tariqa Krima, zeby zaistnieć na nowych platformach, reklama będzie musiała:
Źródło: CNet
> Tag: internet, reklama, ecommerce, web2.0, media
Netvibes to agregator, tzn. rodzaj strony, na której wyświetlają się w ramkach, skonfigurowanych przez użykownika, tytuły wpisów z wybranych blogów i portali. W ciągu zaledwie 8 miesięcy zdobył 4 mln użytkowników (w tym autora tego bloga).
Jaka jest strategia marketingowa Netvibes?
„Nie musimy znać naszych użytkowników, musimy z nimi pracować" - odpowiada Tariq Krim.
Netvibes nie będzie zamieszczać reklamy na swojej platformie, tylko „sponsorowane moduły usług". W tym nowym super-interaktywnym świecie, użytkownik decyduje praktycznie o każdym centymetrze kwadratowym na stronie, ale też o tym czy będzie oglądał reklamy.
Wg Tariqa Krima, zeby zaistnieć na nowych platformach, reklama będzie musiała:
- być użyteczna (rozwijać usługi)
- być atrakcyjna, np. w formie klipów wideo, ktore użytkownicy będą sobie nawzajem przesyłać.
Źródło: CNet
> Tag: internet, reklama, ecommerce, web2.0, media
Komentarze
Szkoda, że projekty lokalne tak szybko upadają. Polacy są mało aktywni... zaś potem kilka lat później ktoś z USA czy Wysp robi taki sam projekt który zdobywa ogromną popularność.
Smutne to dla mnie