„Rzeczpospolita" również zamieściła online relację z meczu Polska-Ekwador wieczorem 10 czerwca

„Rzeczpospolita" również zamieściła online relację z meczu Polska-Ekwador wieczorem 10 czerwca - pisze dziś w e-mailu zaadresowanym do mnie Michał Adamczyk, kierownik redakcji Rzeczpospolita On Line, w reakcji na wpis pt. Oprócz „Gazety Wyborczej" żadna gazeta ogólnopolska nie zamieściła wczoraj wieczorem relacji online po meczu Polska-Ekwador.

„W piątek
kilkadziesiąt razy aktualizowany był artykuł dot. tego wydarzenia (w tym wielokrotnie podczas spotkania), a ostatnia aktualizacja była o 23:05 (jego kopia dostępna jest pod adresem: http://www.rzeczpospolita.pl/wydarzenia/060609_1.html)" - precyzuje Michał Adamczyk.

Sprawdziłem, rzeczywiście relacja ta figuruje pod tym adresem na jednej z podstron serwisu. Na home page „Rzeczpospolitej", której zrzut ekranowy zamieściłem jako jedną z ilustracji do ww wpisu, nie było relacji
o meczu w tekście o mundialu, ale była w ramce „Wiadomości z ostatniej chwili". Przyznaję, że zupełnie tego nie zauważyłem.

Przyznaję też, że z trudem udaje mi się znaleźć inne informacje na stronach „Rzeczpospolitej", które - delikatnie mówiąc - zestarzały się graficznie. Myślę, że architektura informacji na tej witrynie wymaga poważnych zmian.

> Tag: , , ,

Komentarze

Anonimowy pisze…
Moim zdaniem strona Rzeczpospolitej jest fatalna. Czy to brak pomyslu, czy brak checi do wykorzystania potencjalu marki? Wyglada na to, ze z witryny najwieksze korzysci odnosi nie jej wlasciciel, a reklamodawcy :)