Maj nie najlepszy dla dzienników
Średnia sprzedaż dzienników ogólnopolskich w maju była gorsza niż przed rokiem - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Źródło: „Gazeta Wyborcza”
„Dziennik” nieco obniżył sprzedaż dzienników
Średnia sprzedaż „Gazety Wyborczej” wyniosła w maju 442.149 egz. wobec 485.138 egz. rok wcześniej (spadek o 8,9 %). Średnia sprzedaż konkurencyjnego „Dziennika” Axel Springera wyniosła w maju 259.039 egz., a „Rzeczpospolitej” - 145.021 egz. wobec 156.148 egz. w maju 2005 roku (spadek o 7,1 %), poinformował Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP)
Źródło: „Gazeta Wyborcza”
Jesienią zadebiutują dwa nowe sportowe kanały TV. Wcześniej pojawi się nowy kwartalnik. A plotka głosi, że Axel Springer Polska pracuje nad nową gazetą sportową.
Źródło: „Rzeczpospolita”
TVN ma zamiar połączyć się z TVN 24, w której to spółce kontroluje 100 proc. udziałów.
Źródło: „Gazeta Prawna”
(Mikro)komputer w kostce cukru
Odtwarzacze MP3 w kształcie sześcianów o boku ok. centymetra nie są żadną nowością. A co powiecie na podobnej wielkości RFID-owe tagi wyposażone w mikroprocesor, do komunikacji wykorzystujące UWB i działające na baterii przez 9 lat?
Źródło: „PC World Komputer”
Interia wystartowała z telewizją internetową
Interia.tv ma być pierwszą telewizją internetową graną na żywo. Pomysł Interii to połączenie przekazu wideo z narzędziami komunikacji internetowej portalu takimi jak czat oraz forum dyskusyjne.
Źródło: Internet Standard
Stale rośnie rynek marketingu w wyszukiwarkach
W pierwszym kwartale 2006 wydatki na reklamę w wyszukiwarkach w USA zwiększyły się o 36%, w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Liczba kliknięć wzrosła o 24%.
Źródło: Internet Standard
Komentarze