Amerykański „New York Times" , jeden z nielicznych dzienników na świecie o jasno określonej strategii internetowej, kupił za 35 milionów dolarów bazę danych online Baseline Studio Systems. Pozwoli ona prenumeratorom dziennika na dostęp do ekskluzywnych informacji z branży rozrywkowej.
Wydawca „NYT", Dow Jones & Co, spodziewa się, że dzięki tej bazie zwiększy swoje roczne obroty o 6 milionów dolarów.
Nowy nabytek wpisuje się w strategię grupy: redukcja kosztów i kurs na internet. Dow Jones & Co zastanawia się nawet czy nie odsprzedać sześć swoich tytułów prasowych.
Źródło: Le Journal du Net
> Tag: media, prasa, dzienniki, internet
Wydawca „NYT", Dow Jones & Co, spodziewa się, że dzięki tej bazie zwiększy swoje roczne obroty o 6 milionów dolarów.
Nowy nabytek wpisuje się w strategię grupy: redukcja kosztów i kurs na internet. Dow Jones & Co zastanawia się nawet czy nie odsprzedać sześć swoich tytułów prasowych.
Źródło: Le Journal du Net
> Tag: media, prasa, dzienniki, internet
Komentarze