Amerykański dziennikarz Charlie Rose nagrał godzinny wywiad z magnatem medialnym Rupertem Murdochiem.
Ten dziarski siedemdziesięciolatek jest jednym z nielicznych właścicieli, który posiada jasną i klarowną wizję strategiczną swojego medialnego imperium. To jeden z nielicznych wizjonerów świata mediów.
Mówi o zakupie Myspace, największego serwisu wspólnotowego na świecie, jednej z ikon web 2.0, opowiada o ewolucji prasy (Murdoch jako jeden z pierwszych przepowiadał koniec papieru), rozwoju przemysłu cyfrowego. Ciekawy, kontrowersyjny, diabelnie inteligenty...
Ten dziarski siedemdziesięciolatek jest jednym z nielicznych właścicieli, który posiada jasną i klarowną wizję strategiczną swojego medialnego imperium. To jeden z nielicznych wizjonerów świata mediów.
Mówi o zakupie Myspace, największego serwisu wspólnotowego na świecie, jednej z ikon web 2.0, opowiada o ewolucji prasy (Murdoch jako jeden z pierwszych przepowiadał koniec papieru), rozwoju przemysłu cyfrowego. Ciekawy, kontrowersyjny, diabelnie inteligenty...
MySpace to fascynujące zjawisko, przyciągające ponad 60 milionów użytkowników, głównie nastolatków, ale, jak pisał dziennik „The New York Times", ciągle łatwiej jest MySpace znaleźć przyjaciół niż zarobić pieniądze (For MySpace, Making Friends Was Easy. Big Profit Is Tougher).
> Wiedzieć więcej:
Wywiad Murdocha dla magazynu „Wired" w czerwcu 2006
Komentarze
jeden z pierwszych dużych i Bogatych; bo my, pismaki-Szaraki -- mówimy o tym od dawna ;-)