„The Washington Post" dzieli się przychodami z reklamy z bloggerami

Amerykański dziennik „The Washington Post" proponuje wybranym bloggerom współpracę. Będą oni mogli być widoczni na stronach internetowych gazety, które przyciągają 8 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie.

W zamian, blogi będą zamieszczać reklamy wybrane przez dziennik. „Post" będzie się dzielił z blogami przychodami z reklamy w stosunku 50%-50%.

„Post" nazwał ten mechanizm współpracy Blogroll, czyli lista blogów.

Źródło: Le Journal du Net, Techcrunch

> Tag: , , , , ,

Komentarze

Anonimowy pisze…
czy to czasem nie prowadzi do pewnej komercjalizacji? W blogach ważna jest przedewszytkim treść, a główną zalętą blogów jest niezależność autorów. Wydaje mi się,że to będzie tak,iż brukowiec będzie wywierał presje na autora bloga co i jak ma pisać. Wiadomo,że wielu będzie pisało co tylko ktoś ze chce dla kasy i dobrej reklamy.
Anonimowy pisze…
zgadzam się. Blogi opłacane przez wielkie koncerny medialne, wyłądowane reklamami staną się niczym innym jak mini portalami jednego autora, kórych niewiele osób uzna za niezależne źródło informacji.
Artur pisze…
Panie Krzysztofie - off topic: chyba się Panu szablon Blogspota zepsuł, bo zniknęły z prawej strony linki, About me i Previous posts, a wszystko wylądowało na dole strony...